United Pentecostal Church of America partners with established churches, and our focus is:

• Promotion – Spotlighting our harvest field, and the harvest workers (church planters).
• Training – Preparing church planters as much as possible for their important and challenging task.
• Administration – Ensuring all church planters are operating with biblical & organizational accountability.
• Sending – Raising and allocating funds to support church planters
• MISSIONARY CARE
• We believe in the great commission given us by Jesus to go into all the world and preach the gospel. We are partnering with those who are called to serve God on the foreign field. We support missionaries financially each month and also have active prayer support for their labors.
• Nutrition Center and Pantry Food in: Laredo, Houston, Victoria, Texas, Mexico, Colombia, Guatemala, Haiti.

United Pentecostal Church of America partners with established churches, and our focus is

Mission:

Preach the gospel in every place as Jesus Christ commanded by exalting his name and according to the sacred scriptures so that men may be saved, that the sound apostolic doctrine be known by demonstrating that Jesus is the solution to all the problems of our society.

View:

To reach out with the Gospel to every human being in all parts of the United States and the world so that men may be saved from sin and condemnation and be trained in the doctrine of truth and enjoy the presence of the Lord in their lives.

La Iglesia Pentecostal Unida de América

Somos La Iglesia Pentecostal Unida de América, que esta fundamenta sus bases en los principios bíblicos “edificados sobre el fundamento de los apóstoles y profetas, siendo la principal piedra del ángulo Jesucristo mismo, en quien todo el edificio, bien coordinado, va creciendo para ser un templo santo en el Señor; en quien vosotros también sois juntamente edificados para morada de Dios en el Espíritu” (Efesios 2:20-22).
Y según Hechos 2:38 “Pedro les dijo: Arrepentíos y bautícese cada uno de vosotros en el Nombre de Jesucristo para perdón de los pecados; y recibiréis el don del Espíritu Santo”.

Predicamos el arrepentimiento, el bautismo por inmersión en el Nombre de Jesucristo para perdón de los pecados y la recepción del Espíritu Santo hablando en nuevas lenguas.

Predicamos una fe genuina, perseverante con una vida en santidad “El que persevere hasta el fin, éste será salvo” (San Mateo 24:13).

Somos una iglesia misionera con más de 60 misiones a nivel mundial. Hoy gozamos de una sana doctrina que se extiende a través del mundo entero.

Misión:

Predicar el evangelio en todo lugar como ordenó Jesucristo exaltando su nombre y conforme a las sagradas escrituras para que los hombres sean salvos, que la sana doctrina apostólica sea conocida demostrando que Jesús es la solución a todos los problemas de nuestra sociedad.

Visión:

Llegar con el evangelio a todo ser humano en todos los lugares de EE.UU y del mundo para que los hombres sean salvos del pecado y la condenación y tengan formación en la doctrina de verdad y disfruten de la presencia del Señor en sus vidas.